Thursday, 8 December 2011

hye makcik,,hye pakcik... :D ermm korg msti trtnya-tanya kan gmba spa la tu,hehe,,4 u all,ni la kwn baik ak,merangkap sepupu ak dnia akhirat..sbnrnya baru 2 taun kami brkwn baik,nama dia ANIS SURAYA,ak syg dia sgt2,opssss!bkn lesbian tau!(smpang malaikt 44 larrrrrr)...ak byk hutang budi kt dia,dia sllu tolong ak..korg tau x?kalau msa schl holiday,kn cuti lama,msti ak rndu dia,kdg2 tu dia cll ak smta2 nk cakap yg dia rndu kt ak...hehehe,,cute kn.dia ni la kwn,kazen,kakak,adik & musuh ak...lalalalala..korg,,,aritu kn ktrg pnh gdh besar tau,smggu xckp,,tegur pn x..smpai la 1 tahap tu msa dlm kls,tbe2 je ak nges...sumpah!msa tu ak rndu sgt kt anis,,hmm :'(,,sedih beb,,sbb pmpn ak nges!!!hahaha,,lucu sgt bla ingt,,dn yg plng ak trharu,,rupa2 nya anis pn nges gak msa tu tpi dia xtnjuk...honestly,anis seorg gadis yg kuat,,mmg pyh benor nk tgk dia kua air mata,,hmmmm,,dulu kn,,ktrg sllu kua sme-sme,jalan2,bli brg2..,mkn sme2
best kottttt..pendek kata,ktrg ni mcm belangkas la,,hehee,,dh mcm couple pn ad..but skrg,sejak hbs exam,ktrg dh jrg jmpa,jrg hangout,mkn sma2..ermmm ak sdih..ak rndu anis,ak harap ktrg akn frnds 4 ever smpai mati!ak nk anis tau yg dia la kwn,shbt,kazen,musuh yg pling ak syggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AKU SAYANGGGGGG ANIS!

<3 U

No comments:

Post a Comment

Thank You so Much!
=P